2010-08-28

SVEIKAS!!!

Gerbiamieji Svečiai,

Mano vardas Mario, esu ispanas gyvenantis Lietuvoje, ir kadangi aš esu sporto žurnalistas, o šiandien prasideda Ispanijos futbolo Lygą, ta proga nusprendžiau pradėti rasyti šį blogą.

Šitame puslapyje kalbėsiu apie tai, kas vyksta La Lygos skirtingose komandose ir bandysiu parašyti po straipsnį kiekvieną savaitę, aišku jei darbas man leis tai daryti. Taip pat galėsime jūsų komentarų dėka kartu diskutuoti apie visas įdomybes , vykstančias po ir prieš rungtynes.

Taigi, kviečiu jus visus daugiau arba mažiau mėgstančius futbolą dalyvauti šitame bloge, kad galėtume džiaugtis geru futbolu ir praleisti laiką kalbėdami apie šitą, ne taip garsų Lietuvoje, sportą.

Šiais metais La Lygoje yra du favoritai, tie kuriuos visi žino, Real Madrid ir F.C. Barcelona. Bet, mano nuomone, abiems komandoms reikės būti atsargioms, nes keletas kitu komandų gerai pasiruošė pries šiandien prasidedantį sezoną. Tarp jų galime rasti Sevilla, Valencia, Atletico Madrid (komanda, ką tik laimėjusi Europos Supertaurę) ir Vila-Real, komanda neturinčia jokios žvaigzdės bet kurioje yra daug techniškų žaidejų, tokių kaip Cazorla ir Borja Valero, kuris pernai buvo vienas is pačių svarbiausių futbolininkų Maljorkoje. Kartu su jais žais Marcos Senna - tikras darbininkas aikštėje, kuriam netrūksta kurybingumo ir žaidimo kokybės. Visi trys sudaro vieną iš talentingiausių saugų linijų La Lygoje.

Tikiuosi, kad jums bus įdomu skaityti tokį blogą ir, kad galėsite atleisti mano rašybos klaidas bei nelabai plačią leksiką. Prašom suprasti, kad tik metus gyvenu Lietuvoje ir dar negaliu visisikai taisyklingai rašyti lietuviškai.

Čia galite pažiūrėti video su 10 geriausių įvarčių La Lygoje 2009/2010 metais.

PIRMOS SAVAITĖS RUNGTYNĖS

Levante Sevilla

Mallorca R. Madrid

Espanyol Getafe

Atlético Sporting Gijón

R. Sociedad – Villarreal

Deportivo – Zaragoza

Osasuna – Almería

Racing Santander – Barcelona

Málaga – Valencia

Hércules – Athletic Bilbao


2 komentarai:

  1. As nieko nesuprantu - kaip tada galeciau komentuoti :-D O kur nuotraukos ?

    Nu, vis tiek - po puse metu - pagaliau pasveikinti!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Duok žmogui įsibėgėti... :) Svarbiausia, kad profesionaliai galėsime išgirsti apie Ispanijos futbolą Lietuvoje :)

    AtsakytiPanaikinti